Vi ste ovdje:

Privatna ginekološka ordinacija Zagreb | Kompletan ginekološki pregled - Ginekologija Babić

Radno vrijeme:

ponedjeljak, srijeda, četvrtak: 12-20h
utorak i petak: 8-16h

Narudžbe putem telefona:

091/5227765, 098/1664139

USLUGE

Ginekološke usluge

Kompletan ginekološki pregled
  • pregled podrazumijeva: razgovor s pacijenticom u svrhu obiteljske i osobne anamneze,
  • uzimanje obriska za citološku analizu – PAPA-test čiji rezultati su poznati unutar 7 dana,
  • palpatorni pregled,
  • ultrazvučni pregled (vaginalni /rektalni/ abdominalni)
  • Color Doppler ultrazvučni pregled
  • 3D UZV pregled
  • Kolposkopija i ciljana biopsija s patohistološkom analizom preparata (nalaz unutar 7 dana)
  • Terapija preinvazivnih HPV promjena donjeg dijela anogenitalnog sustava (CIN, VAIN, VIN i kondiloma)
  • Elektrokauterizacija kondiloma
  • Fulguracija promjena na stijenkama rodnice
  • LETZ konizacija CIN promjena
  • Medikamentozna terapja – premazivanje kondiloma vanjskog spolovila i rodnice
  • Terapija eritroplakije vrata maternice (ranice)
  • Mikrobiološka obrada – cervikalni brisevi: aerobi, Chlamydia, Mycoplasma, Ureaplasma i liječenje upala
  • Dijagnostika i konzervativna terapija (kada je moguće) ginekoloških oboljenja (endometrioze, dobroćudnih tumora i cista janika, mioma, nepravilnih krvarenja, upala, policističnih jajnika i drugo
  • Obrada i propisivanje hormonske kontracepcije te aplikacija IUD (spirale Cu i Mirena)
  • Dijagnostika i terapija smetnji vezanih za klimakterij i menopauzu
  • Obrada bračne neplodnosti

DIJAGNOSTIKA I PRAĆENJE TRUDNOĆE
  • Mini anomaly scan u 11.-13. tj. trudnoće u sklopu ranog kombiniranog probira za kromosomske greške
  • 3D/4D UZV pregled kroz čitavu trudnoću (mogućnost elektronske pohrane pregleda)
  • Kontrole nakon poroda

OBRADA I LIJEČENJE MUŠKOG PARTNERA zbog promjena povezanih s infekcijom humanim papiloma virusom (HPV)
  • Peniskopija
  • Mikrobiološka obrada – bris uretre: aerobi, Chlamydia, Mycoplasma, Ureaplasma, bris za tipizaciju HPV DNK
  • Terapija kondiloma i PIN promjena

MANJI ZAHVATI se izvode u lokalnoj analgeziji.
VEĆI ZAHVATI se izvode u kombiniranoj intravenskoj i lokalnoj analgeziji.

NA PREGLED JE POTREBNO TELEFONSKI SE NARUČITI (fiksni ili mobilni tel.) radi dogovora o najpovoljnijem terminu, ZA HITNE SLUČAJEVE UVIJEK IMAMO RAZUMIJEVANJA.